Translate

Translate

czwartek, 7 sierpnia 2014

Liebster Awards

Witajcie kochani, nareszcie mam czas zaktualizować wszystkie fakty. Zostałam nominowana do Liebster Awards, aż dwa razy!! Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy. Dziękuje bardzo za to, że jesteście <3

Pierwsza nominacja jest od: Pauliny Malik (hej! ja tu jestem Malik ;) )

Pytania: 
1. Gdzie byś chciał/a pojechać ?
Odp. Jest naprawdę dużo miejsc, więc chyba nie wymienię xD
2. Ulubione danie ?
Odp. Spaghetti :D
3. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka ? 
Odp. Piosenkarz: Zayn Malik, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne, Niall Horan, Ed Sheeran, Justin Bieber i Dawid Kwiatkowski (uwaga leci hejt) Piosenkarki: Rihanna, Ariana Grande, Selena Gomez, Katy Perry, Demi Lovato.
4. Ulubiona piosenka ?
Odp. Kurde też mam ich zbyt wiele :/
5. Jak masz na imię ?
Odp. Claudia wnioskując po nazwie :P
6. Ile masz lat ?
Odp. Chcę być w miarę anonimowa, więc niech pozostanie tylko imię :)
7. Co daje ci siłę do pisania kolejnych rozdziałów ?
Odp. Przede wszystkim komentarze czytelników <3
8. Jaki powinien być twój/ twoja idealny/a chłopak/dziewczyna ?
Odp. Powinien być szczery, kochający i musi umieć o mnie dbać oraz mnie strzec.
9. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia ?
Odp. Owszem.
10. Co byś chciała robić w przyszłości ?
Odp. Myślałam o przyszłości związanej z tańcem lub śpiewem.
11. Co najbardziej lubisz w sobie ?
Odp. Szczerze to nic, nie podobam się sobie.

Druga nominacja od Nathalie Malik (Ej no same Maliki ;-; )

Pytania:1. Jak masz na imię / twój pseudonim?
Odp. Claudia, ale mówią na mnie Cladis, Clauduśka i Duśka.
 2. Do jakich fandomów należysz? 
Odp. Directioner, Navy, Lovatic, Sheerio, Arianator, Kwiatonator, KatyCat, Belieber, Little Monster, PLLFamily, Selenator,
3. Jakie blogi lubisz czytać? 
Odp. Z 1D xD 
4. Co / kto jest Twoją inspiracją? 
Odp. Moją inspiracją jest wszystko, potrafię znaleźć ją wszędzie.
5. Czytasz mojego bloga? 
Odp. Nie :( ale na pewno zacznę!! :)
6. Jakie miejsce chciałabyś odwiedzić? 
Odp. Jest ich za dużo.
7. Twoje największe marzenie? 
Odp. Nie powiem, bo się nie spełni :)
8. Twoje motto życiowe? 
Odp. "Never a failure, always a lesson".
9. Ulubiona piosenka / płyta?
Odp. Jest ich za wiele.
0. Co chciałabyś w sobie zmienić? 
Odp. Dosłownie wszystko.
11. Jakie jest Twoje ulubione zwierze?
Odp. Psy, koty i papugi <3

Nominowani: 


Pytania:
1. Gdzie chciałabyś mieszkać?
2. Kim chcesz zostać w przyszłości?
3. Lubisz Ed Sheerana?
4. Co skłoniło cię do napisania bloga?
5. Ulubione picie?
6. Jaki masz telefon?
7. Skąd taka nazwa bloga?
8. Słyszałaś kiedyś o moim blogu?
9. Ulubiony kolor?
10. Co sądzisz o rasizmie?
11. Ulubiony film?

Jeszcze raz dziękuje <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz